OT: Expert (bylo: Re: Problem s ND)

Jan Galuszka konference@ei.cz
Pondělí Březen 29 10:35:41 CEST 2010

Pripojim se k Markovi

Klidne, kdyby PZ dal do podpisu "pocitacovy bridil" tak budu rad, ze takovy
clovek zde v konferenci je. Uz mi hodnekrat pomohl a i kdyz neni
nejlevnejsi, tak se u neho nakupovat vyplati. Jeho nasledne rady bohate
vynahradi tech par korun navic pri nakupu.
Hodne obchodniku ma super ceny, ale nevedi co prodavaji, kopiruji pouze data
vyrobce a neznaji ani zakladni principy.

Odpovedi PZ vzdy sleduji (nekdy ho i soukrome uklidnuji .. infarktovy vek) a
pod 99% odpovedi bych se klidne podepsal.

Takze je jedno co je v podpisu. Promovany vul zustane volem, inteligentni
popelar zustane inteligentem

.. i kdyz ma napsano "pocitacovy expert" tak bych to zmenil na
"sirokopasmovy expert"  .. ono prakticky neexistuje obor ve kterem by nebyl
schopen rozumne zareagovat (sam uznava, ze v autech se nevyzna)

Tak uz dost tlachani a jdem pracovat .. uz je pondeli !!

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info@fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862