Ondrej leguanolog@seznam.cz
Pondělí Březen 29 09:48:14 CEST 2010

Nebo pro těch pár desítek wattů i Fly-back - ostatně k tomuhle nabízí
obvody každý slušný výrobce a obvykle mají i nějaké ty tabulky pro výběr
(možná by stálo za to podívat se po něčem co má proudovou ZV). Zvláště
jestli nejde o stabilizaci, tak by měla přece stačit libovolná PWM (jako
třeba  TL494 a k ní jeden MOSFET). Ale možná mi něco uniklo - z toho
zadání jsem nějak nepochopil k čemu to má být a co se čeká za
napětí/proud na výstupu.

Spíš bych si děla strach o ten jeden závit - s tím to trafo vyjde dost
"podivně".

OH

Dne 28.3.2010 22:29, Ing. Peter Adamec napsal(a):
> Zdravim
> plny most (4 tranzistory) je jedno z rieseni ale asi by som pre tak
> maly vykon odporucil skorej doble forward topologiu
> Pozri sa na irf.com mozno tam najdes aj riadiaceho chrobaka pre toto
> ak nie tak potom postaci kombinacia uc3845+hocijaky budic polmostu
> (napriklad SIP4111)
> keby si chcel mam navrhnuty(aj ked este ne oskusany) s tymto maly pcb
> mozes si k tomu zadrotovat co sa ti chce, ak mas zaujem tak privat mail.
> PA

Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |