Zničit krtka ! - odstěhovat /

Jan Galuszka konference@ei.cz
Pondělí Březen 29 00:10:10 CEST 2010

Jo a na Karvinsku se zvedne zeme, vyleze havir a rozbije ti hubu !!!!

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

-----Původní zpráva-----
Od: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] za
uživatele jan.kuba
Odesláno: 29. března 2010 0:05
Komu: HW-news
Předmět: Re: Zničit krtka ! - odstěhovat

Já jsem někde u hospodského stolu zaslechl, že pomáhají zapíchané vidle
do země  s připojeným fázovým vodičem 230V
Vedlejší efekt je, že prý vylézají žížaly, větší účet za elektriku a
nebezpečnost této akce ( pte jak mě napdlo, asi bych musel na chalupě za
tímto účelem
proklemovat chránič)  ale krtek si ani něškrtne.
JaKub

Mirek Paták napsal(a):
> Na výfuk dlouhou hadici a krtka vykouřit. Za chvíli ze země, kudy vedou
> cestičky, jde kouř a jak krtek začne vylézat( je fakt rychlej) tak ho
nabrat
> do kýble a odnést na pole.
>
> Mirek

Indii