Re: Zničit krtka ! - odstěhovat

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Březen 28 22:56:04 CEST 2010

 28.3.2010, 22:50:32

Od doby, kdy se do samohybu montuji katalizatory je riziko otraveneho
souseda mizive. Pusobeni na krtka pravdepodobne take.
Neni nad kvalitni mechaniku. Stara poctiva zeleza odvedou praci
spolehlive, ale nejsem si jist, zda jejich prodej uz neni zakazan.
Nebo se na to podivat z druhe strany. Nejde na krtka pobirat nejake
dotace ?

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz