Problem s ND

Kosta info@mcu.cz
Neděle Březen 28 22:00:51 CEST 2010

> Asi se neprosadim jako lezec, sverec, lekar, dojicka ci stolar, ale presto nejak tohle sechno trochem zvadam a pomohlo mi to k tomu ze zde mohu tlachat o nicem.

Ano, pod tohle bych se podepsal, není nic zrůdnějšího než specializovaní
experti, kteří nevidí  an eumějí nic kromě své specializace. A to je
přesně to, kam celá západní společnost spěje. Budeme mít experty na
všechno. To, že budou umět jen svůj úzký obor je ale diskvalifikuje z
mnoha prací, kreré běžný sedlák zvádá jen tak mimoděk.

S pozdravem
Kosťa

PS: může mi už konečně někdo vysvětlit co to je "počítačový expert"