Problem s ND

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Neděle Březen 28 15:27:20 CEST 2010

O cinske mene se dlouho hovori, treba tady:
http://www.tyden.cz/rubriky/byznys/svet/obama-tlaci-na-cinu-aby-umoznila-zhodnoceni-juanu_148221.html

Ja se nebranim pokroku. Vadi mi vyhazovani novych veci u kterych se zkazila nejaka drobnost. To neni pokrok to je cesta do pekel - zbytecne plytvani energii, lidskou praci a surovinami. A taky nevim proc bych mel za kazdou pokazenou drobnost platit, navic se zda ze nekteri vyrobci zavady delaji schvalne.
A jeste se stava clovek strasne zavisly na technologii a servisu. Ono ne vzdy a ne vsude je dostupny opravar nebo servisni stredisko a na spouste mist neni ani signal aby si clovek zavolal pro pomoc. Predstavte si chatu, prijezd 15km po lesnich cestach. Mobil tam spise nefunguje nez funguje. (Ze super telefonama jste v totalne v haji, ty tam nejdou vubec.)  A chytnete defekt. Protoze jste "pokrokovy" clovek, tak si zavolate servis. Co Vam asi reknou? Jak tam trefi? Maji na to auto, aby tam dojeli?

Michal Gregor