Jednoduchá "hudba" na x51

Prichy prichy@volny.cz
Neděle Březen 28 13:05:00 CEST 2010

Dne 28.3.2010 12:44, LM317 napsal(a):
> Příjemnou neděli, mám zajímavý problém. Ve své konstrukci s CPU x51 jsem
> původně zamýšlel indikovat jeden provozní stav přerušovaným pípáním
> reproduktorku. Jedná se o klasický jednobitový výstup - 1bit portu spíná
> tranzistor a ten repro. Nyní bych ale raději použil nějakou jednoduchou
> "melodii" - stačí pár tónů. Protože ale absolutně nemám hudební sluch,
> neznám teorii not apod., nevím si s tím rady.
> Moje prosba: Nemá náhodou někdo hotovou nějakou jednoduchou melodii,
> případně nemůže pomoci s tvorbou? Ve chvíli hraní nebude muset CPU vykonávat
> [...]
jeden casovac pouzit na generovani vysky tonu, druhy na delku....nekde
jsem to mel a ted
nevim jak jsem mel data, jestli primo oznaceni not nebo nejaky ciselny
ekvivalent....

pocitam, ze frekvence jednotlivych tonu se da najit na netu....dal je to
prostinke...
bohuzel hotove to nejsem schopen najit (jiz delsi dobu se nezabyvam
vylozene elektronikou)

prichy

PS: pocitam, ze budete preklapet jeden vystupni pin, pokud byt to melo
byt s DA bylo by to malinko slozitejsi..............jo, mel jsem to v jsa
a pokud si vzpominam pekne to hralo Yesterday.