Jednoduchá "hudba" na x51

LM317 lm317@centrum.cz
Neděle Březen 28 12:44:38 CEST 2010

Příjemnou neděli, mám zajímavý problém. Ve své konstrukci s CPU x51 jsem
původně zamýšlel indikovat jeden provozní stav přerušovaným pípáním
reproduktorku. Jedná se o klasický jednobitový výstup - 1bit portu spíná
tranzistor a ten repro. Nyní bych ale raději použil nějakou jednoduchou
"melodii" - stačí pár tónů. Protože ale absolutně nemám hudební sluch,
neznám teorii not apod., nevím si s tím rady.
Moje prosba: Nemá náhodou někdo hotovou nějakou jednoduchou melodii,
případně nemůže pomoci s tvorbou? Ve chvíli hraní nebude muset CPU vykonávat
nic jiného, maximálně tak snímat stav jednoho tlačítka, jsou k dispozici i
oba čítače/časovače. Díky za pomoc, Petr