Xilinx - vzorove projekty?

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Neděle Březen 28 11:40:10 CEST 2010

Ono asi záleží co od toho čekáte - mrkněte na Farnell na kity od výrobců
ono jich zas tak moc není. Nicméně je vhodné, aby to mělo SRAM, protože
řídit DRAM je řádově složitější a tudíž pro začátečníka nevhodné.

OH

--
Jabber: Iguaner@jabber.cz
ICQ: 122712466

|       IKORAS - My home-made MP3 player          |
|       http://ikoras.iglu.cz                     |