Re: [OT] Ebay

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Neděle Březen 28 10:29:42 CEST 2010

Buy It Now, ma snad dvostupnove potvrzeni, odklepnu a pak musim jestejdou potvrdit , ne?
V kazdem pripade, cituji z pravidel :
You cannot retract a purchase made through a Buy It Now listing. Once you confirm your purchase, you are obligated to pay the seller.

Jedina sance je napsat prodejci a zkusit se s nim domluvit, treba, ze vam to omylem odkleplo dite nebo tak.

Jirka

>Dobry den.
Prosim o radu skusenejsich.
Pozeral som na Ebay nejake veci a omylom som sa uklikol na polozku "Buy It Now".
V skutocnosti som to nechcel kupit. Teraz mi chodia z Ebay upozornenia, ze to mam zaplatit.
Je nejaka moznost, ako to stornovat ?

                             Milan  Mlynarčík