OT: LHC - nějak to dnes zlobí :-(

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Neděle Březen 28 00:27:04 CET 2010

to uz mozeme ist rovno po vzore Profesora Huberta Farnswortha a pouzit
smelloscope :-)
http://scienceblogs.com/startswithabang/upload/2009/11/your_galaxy_stinks/Smelloscope.JPG.jpeg
Synchrotronova frekvencia zvazku je v pocutelnom spektre, to sme uz
skusali v sps. Bolo pekne pocut kedy sa nieco posralo pri urychlovani.
Ale bola to viacmenej len hracicka. Clovek nemoze mat oci a usi vsade,
je to jednoducho moc velke...
b.