OT: LHC - nějak to dnes zlobí :-(

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Sobota Březen 27 23:36:50 CET 2010

no to ze sa tam uvolnuje nezanedbatelne mnozstvo energie je jasne, ale
ze tych par protonov dokaze vydat takyto zvuk som fakt netusil :-)))
Na druhej strane zlikvidovat nieco co ma energiu od desiatok kJ az do
350MJ za 11 mikrosekund je uz celkom slusna slupka :-) Neviem si
predstavit ako pri tom vyzera ten grafitovy dump blok. Uz ked sa
nepozerame na uvolnene teplo, ale uz len zakon zachovania hybnosti...