Problem s ND

Minář Petr 'měřák' pminar@centrum.cz
Sobota Březen 27 15:26:05 CET 2010

Dobrý den všem,

čtu toto téma bohužel pozdě, ale nedalo mi to nereagovat.
Pracuji jako IT správce  a klasický případ jsou náhradní díly na
notebooky (ale i na PC). Před x-lety jsme koupili větší množství
notebooků Dell (3-letá záruka), dali nám vcelku výraznou slevu a během
používání s nimi nebyl větší problém (jen prkotiny). Před pár měsíci
(již po záruce) se u jednoho objevil hluk z ventilátoru procesoru a u
kolegy prasknul plastový rámeček okolo LCD. Když jsem to poptal jako ND
přímo u Dellu, tak jsem se málem vyvrátil ze židle, ventilátor s
heatpipe za 5500,-Kč bez DPH a plastový výlisek za 1350,-Kč bez DPH.
Známý co prodává HP se pouze usmíval (takové ceny nemají ani oni) Ani
jsem se pak nedivil našemu řediteli, že už nechce žádný Dell do firmy.
Oproti jiným výrobcům jsou ceny Dell náhradních dílů na úrovni cca
200-300% ostatních.

Nyní to opravdu dělám tak, že se doopravdy ptám ve značkových servisech,
kolik stojí nějaký náhradní díl. Vcelku ochotně Vám to sdělí.

Ještě jedna perla od Dellu. V záruce nám odešel COM port na PC,
reklamoval jsem to, vše v pořádku, a při vyřizování jsem se zeptal.,
kolik by stála cena desky v případě pozáruční opravy, a co myslíte
nezklamali :-( cena přes 5000,-Kč bez DPH za obyč mikroATX MB, vše
onboard. Když jsem se ptal na kontakt nebo vysvětlení ohledně jejich
strategie cen náhradních dílů, tak bohužel bez jakékoliv reakce.

	Petr "měřák" Minář