Problem s ND

Pavel Novotný novotny.pp@atlas.cz
Pátek Březen 26 18:47:03 CET 2010

Myslite to necitelne nekde na obalu, fontem cislo 4? To je asi tak stejne
jako koureni skodi zdravi na cigaretách, nikdo to necte, zijeme v informacni
spolecnosti, dovedu si predstavit statni server o potravinách, kam by toto
zanesl povine vyrobce, kontrola by uvadela co zjistila ona, provazano na
seznam skutecnych a treba jen podezrelych svinstev, volne k pouziti a
nahlednuti a vlastnimu zpracovani.

Myslite ze s necim takovym v zadech by mohl vzniknout Actimel a ona lziva a
naprosto zcestna reklama?

Rekl bych, ze toto by bylo v zajmu spotrebitelu, stejne jako zachovani a
normovani standardnich a zazitych gramazi potravin.
Misto toho, aby clovek zkoumal, zda ma maslo 250g nebo lisacky 220g a zda
jde o maslo nebo certvi co s krycim nazvem maslicko.
Dalo by se pokracovat, onehda jsem prolezl tri obchody nez sem sehnal
normalni brambory, mysleno, klasickou ceskou bramboru, ne to francouzske
nebo spanelske blato, buded by ne, kdyz polovina ceskych zemedelcu pestuji
repku, aby si ti co mají naftove auta mohli kur..  motor a ta druha pestuje
obili, aby si ustecane uzili smradu z lihovaru a i benzinovi motoriste mohli
okusit lihu v benzinu.
Nadeji ze sezenete skutecny cesnek a ne tu cinskou napodobeninu mate snad
jedine, kdyz si ho vypestujete.
Jak nedavno rikal pan Polreich, to kulaty vam prodavaji jako lososa, ty vole
to cumim. :-)

PN