OT - zakaz pocitace v restauraci

Jan Galuszka konference@ei.cz
Pátek Březen 26 18:11:21 CET 2010

Pri patku mala zkusenost z cest a dotaz zda se nekomu neco podobneho stalo.

Prave jsem na ceste z veletrhu z Varsavy smer na Ostravu. Po ceste jsem
vstupil do pekne restaurace pri ceste se zamerem konecne neco snist. Zadna
mobl restaurace, lepsi stredni trida.

Nez mi cisnik prinesl jidelni listek, vytahl jsem notebook abych se mohl
podivat na postu.

Na to cisnik, ze u nich je pouzivani pocitacu zakazano.
Neveril jsem vlastnim usim, myslel jsem, ze nejak polsky nerozumim a radeji
jsem se cisnika par krat jeste zeptal.
Potrdil, ze vedeni zakazalo.

Mam najeto sluzebne mozna pul milionu kilometru po Evrope, notebook jsem v
resturaci vytahoval nekolik set krat.
A nikdy nebyl problem a na hodne mistech bylo volne wifi
Akceptoval jsem jejich prani a zvednul se a odesel. Mohli par set vydelat, ale
takove maji pravidla.

Stalo se neco podobneho nekomu z Vas?

A aby muj meil mel taky nejakou informacni hodnotu

Abych byl na internetu, poridil jsem si polskou orange predplacenou kartu za
20 zlotych (PLN) cca 130 Kc. V tom byl kredit 65MB a dobit slo za cca 10
groszy za 1MB, to je cca 65 haleru za megabajt.

Takze kam se hrabem z cenami GPRS pripojeni u nas.

Takze jsem se najedl v jine restauraci kde mi nezakazali notebook a za zbytek
kreditu odesilam tento meil.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, E-mail:  info@fanda.cz , WEB: WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862