Problem s ND

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Březen 26 15:18:14 CET 2010

 26.3.2010, 15:01:11

Jsou blouznivci, kteri si mysli, ze by zakon mel narizovat ci
zakazovat uplne vsechno a jsou jini blouznivci kteri si pro zmenu
mysli, ze by zakon nemel zakazovat ci narizovat vubec nic.
Inteligen chape, ze ze rozumny stav je nekde mezi temito extremi.
Samozrejmne je velmi diskutabilni kde.
Ja osobne mam dost problem i s tim povine pribalenym navodem. Kdyz to
vyrobce/prodejce uzna za vhodne, tak pribali kvalitni navod at to
zakon pozaduje ci nikolil. A pokud to za vhodne neuzna, pribali
mizerne citelnou A4 podle ktere nepochopite ani to, jak se ta vec
zapina, zakon nezakon.
Pokud vim, zadny zakon vyrobci nezakazuje, pribalit nebo zverejnit
jakoukoliv dokumentaci. Je tedy na nem, zda tak ucini ci nikoliv. A ja
jsem presvedcen, ze taktoje to dobre.
Dobu kdy zkuseseni soudruzi moudre rozhodovali o vsem, jsem zazil. A
netouzim po tom aby se vratila.
Pokud vam tak moc vadi vysoke ceny nahradnich dilu na BMW, tak si
kupte Tatu. Za stejnou cenu jeko jedno BMW dostanete asi 10
kompletnich sad nahradnich dilu a tak budou moct vesele opravovat
jeste vase deti.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz