Problem s ND

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Březen 26 15:03:19 CET 2010

Predpokladam, ze oba odstavce jsou pravdive...protoze kdyz neprodate
ventil tak tezko budete prodavat o-krouzek.

Nicmene nevidim nic zleho na tom, si zakalkulovat cenu na
administrativu. Dela to tak podle me kazdy. Takze faktura bude na balne
(fakturace, zabaleni, cesta na postu) + doprava + cena vyrobku.

Co je na tom spatneho.

Radek Vicek