Problem s ND

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Pátek Březen 26 14:53:19 CET 2010

Pripadne jeste jinak. Vyrabim ventil, ktery stoji 1500 Kc. Kdyz si ho
nekdo objedna, kolegyne ho vezme, da do krabice, vytiskne adresni
stitek, zapise do pocitace komu a kdy se to posilalo, vytiskne fakturu
na 1500 a vsechno to odnese na postu.

Ale co ted kdyz si nekdo objedna nahradni o-krouzek do ventilu?
Kolegyne ho vezme, da do krabice, vytiskne adresni stitek, zapise do
pocitace komu a kdy se to posilalo, vytiskne fakturu na 33 haleru
(moje nakupka + 10 % zisk) a vsechno to odnese na postu.

Schvalne, ktery z tech odstavcu obsahuje realna cisla a ktery
smyslena? :-)

Ales Prochaska