Re: Problem s ND

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Pátek Březen 26 14:39:30 CET 2010

Co pa ukrouti sroub, ale je naprosto beznou a zazitou praxi napric vetsiny autorizovanych servisu v CR, ze zamestnanci bokem prodavaji olej a hadejte jak se to resi. Proste se v aute necha cast puvodniho oleje a vymeni se treba o litr mene a to nemluvim o fatu, ze stejny olej je u skodovky 3x drazsi nez ho sezenu na internetu.

Jirka

>Ja myslel ze nekvalitni praci si kazi jmeno ten neautorizovany servis.
Kdyz si dam vymenit olej v aute do neautorizovaneho servisu a oni mi ukrouti vypust na vane tak se budu zlobit na ne a ne na Citroen, ze tam dali spatnej sroub. Jinak u vetsiny autorizovanych servisu se mi otvira kudla v kapse - maji svy jisty a tak to podle toho vypada.