Problem s ND

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Březen 26 14:28:02 CET 2010

Dne 26.3.2010 13:16, Petr Zahradnik napsal(a):
> A proč bych to měl dělat?

Protoze cast tvojich zakazniku to chce.

Jenom proto, že to Radek Vicek nechápe?

Ja to chapu az moc dobre. Bohuzel.

  Nebo
> snad proto, že pět lidí z HW konference si chce opravovat mé ledničky?

A proc ne? Ty na prodeji dilu nejak tratis? Pokud bude ta lednicka tak
super tak jich moc treba nebude. ;-) A pokud jich budes prodavat nasobne
vic nez lednicek tak zrejme vyrabis smejdy a neni to super lednicka.

> Nebo třeba proto, že někteří majitelé neautorizovaných servisů by
> chtěli opravovat mé ledničky na kšeft, konkurovat tak mým servisům,
> případně svou nekvalitní prací kazit dobré jméno mým produktům?

Ja myslel ze nekvalitni praci si kazi jmeno ten neautorizovany servis.
Kdyz si dam vymenit olej v aute do neautorizovaneho servisu a oni mi
ukrouti vypust na vane tak se budu zlobit na ne a ne na Citroen, ze tam
dali spatnej sroub. Jinak u vetsiny autorizovanych servisu se mi otvira
kudla v kapse - maji svy jisty a tak to podle toho vypada.

> Mám po celém světě hustou síť smluvních autorizovaných servisních
> středisek, které ledničku opraví. Nechci se živit prodejem náhradních
> dílů, chci dodávat na trh nové kvalitní a moderní ledničky, pro ty
> prodané pak ve své síti zajišťovat záruční i pozáruční servis. To je
> moje obchodní filosofie, moje obchodní rozhodnutí.

pokud budes dodavat kvalitni lednicky, tak tech dilu moc treba nebude a
mozna usetris za hustou servisni sit

> Nevidím na tom vůbec nic sprostého. Protože nejsem monopolem pro
> ledničky, každý si může koupit jinou ledničku od Radka Vicka, kterou
> prodává jako DIY kit, včetně náhradních dílů, včetně každého šroubku,
> dokonce si může koupit jen část ledničky a zabudovat ji třeba přímo do
> svého traktoru. Je to prostě díra na trhu, kterou já zaplňovat nebudu,
> nechávám to místo třeba pro domácí nebo garážové firmy.

ja na sve vyrobky dodavam vsechno co si vzpomenes a na vsem je puvodni
oznaceni pokud to nejsou moje dily - takze pokud je nekde lozisko tak
neni prejete flexou, stejne tak nebrousim IC

> Odpověď na tvou poslední otázku: Ne, nemusíš si kupovat novou
> ledničku. Zavolej si můj autorizovaný servis na opravu. Pojišťovna ti
> to pak eventuelně zaplatí.

Dekuji, ale nechci. Nicmene jeste je tu jedna varianta se kterou tva
husta servisni sit nepocita. A to je, ze to proste nekdo zacne delat -
viz debata a displej na blesk Nikon SB900

RV