Problem s ND

RV vicek.radek@cpost.cz
Pátek Březen 26 12:42:41 CET 2010


Vy jste opravdu legracni...

Je presne videt jak se lisi clovek, ze strojirenstvi a clovek, ktery je 
zdegenerovany (neberte osobne) elektronikou, SW a spotrebkou.

Vite proc jsou na tech komponentech ruzna normovana oznaceni? Prave 
presne z toho duvodu, aby to nekoho nezabilo. Protoze nikdo nikdy nevi 
kam se vyrobek s pouzitym loziskem dostane tak pokud je na nem vyrazeno 
oznaceni tak musi odpovidat tomu co se pise v norme - protoze se muze 
stat, ze traktor vyvezou do Indie, kde nejsou jeste tak priposrany jako 
my a prvni opravar koukne na oznaceni loziska a normalne jej vymeni za 
to same a predstavte si, ze dokonce ani nemusi koukat na to, kdo jej 
vyrobil - proste si muzu dat misto ZKL 6303 2RS uplne klidne SKF 6303 
2RS pokud dodrzim tridu presnosti, ktera je na tom lozisku napsana jeste 
bokem. Pokud dodrzi to co bylo na puvodnim lozisku tak nemuze mit 
problem - rozdil muze byt maximalne treba v rozdilne zivotnosti - ze mu 
treba to SKF vydrzi 3x dele. ;-)

Ta sprostarna s neopravitelnosti (nedodavani schemat) prisla az s 
elektronikou a SW. Nechapu proc by Petr Zahradnik nemohl ke sve skvele 
originalni lednicce dodavat jako nahradni dil naprogramovany zamceny 
procesor. To si mam kdyz nahodou mi praskne blesk do baraku kupovat 
novou lednicku?

Radek Vicek

Dne 26.3.2010 11:45, V P napsal(a):
> Jste si jisty, ze jde o TOTEZ lozisko? Tedy vcetne zaruky ze z
> milionu dodanych kusu nerozpadne vic nez zanedbatelne mnozstvi v
> pristich XX letech? Je to dost podobne jako se soucastkami, to ze je
> u distributora oznacena jako "automotive grade" jeste neznamena, ze
> krome teplotnich rozsahu splnuje prislusne spolehlivostni
> parametry... Zaroven tim onen prelepovac prebira riziko soudniho
> sporu, az se po vymene loziska v aute nekdo zabije...



More information about the Hw-list mailing list