Problem s ND

APA navrhpcb@gmail.com
Pátek Březen 26 08:31:46 CET 2010

Ja myslim ze ti to vetsina servisu proda, staci se zeptat. Ze to bude
nakupka +50 % marze to lze ale cekat :-)

Autodily ti kazdy servis proda.

Jinak je to tak nastaveno, funguje to a zese to nelibi spotrebiteli je
pravda, ale jakykoliv jiny model by byl (pro vyrobce) daleko horsi a pokud
nebude zakon, tezko se neco zmeni. Ne vse jde koupit na eBay za vyrobni
cenu.