Servisny manual, bolo: Problem s ND

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Březen 25 22:46:54 CET 2010

Reku "mechanism type CDM85-DVBU102". U avelmaku som nenasiel, ale mozno len neviem hladat.

Razborku som riesil sice bez navodu, a trvalo to vyrazne dlhsie ako pol hodinu, ale nemyslim, ze to bolo len nedostatkom navodu - vsetky paskove vodice a konektory su olepene takou tou hnusnou lepiacou paskou so zalisovanymi nitkami, co drzi ako pes jeza a ma tendenciu sa pozdlz tych nitiek trhat...

Ozaj sa nenajde niekto v okoli BA co by mi to opravil za taku cenu aby som nemusel ist darovat oblicku?

wek

PS. To na tom madarskom webe su aj navody k luxusnym jachtam a emerickym sportiakom?