Problem s ND

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Březen 25 20:53:52 CET 2010

Sony dela DSLR jen proto, ze koupila celou divizi DSLR Minolty a dodnes
z toho zije. Navic Sony snadno zalepi nejakou diru v rozpoctu z prodeje
neceho jineho.

Minolta se zacala ztracet s prechodem na digital, protoze nemela zazemi
ve vyrobe cipu. Takze to urcite neni kvuli tomu, ze v Prostejove byli
ochotni - nebo myslite, ze byl servis v Prostejove tak vyznamny, ze
podkopal celou firmu Minolta?

Mimochodem nektere i hodne stare objektivy Minolta jsou porad to
nejlepsi co si na fotoaparat Sony muzete dneska nasadit - treba Minoltu
80-200/2.8 HS.

--
S pozdravem
Radek Vicek