Problem s ND

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Březen 25 19:51:51 CET 2010

Pokud neco vyhovuje vsem tak zadnou moznost volby nemate - je to defacto
kartel.

Zkuste si sehnat nahradni dily na DSLR napric vsim co je na trhu.

Zajimave ovsem je, ze mimo CR (mozna EU) takove problemy nejsou. Onehda
se resil na fotoforu praskly displej na systemovem blesku Nikon SB900
(obcas se zadari a promackne se coz zamrzi u blesku za 13 litru). U
Nikonu je to jeste tak, ze ten neprodava v CR dily nikomu krome sveho
servisu. Takze neexistuje ani konkurence v ramci autorizovanych servisu.

Pokud si ten displej objednate v USA tak vam ho poslou a neni ani drahej
- radove 700Kc. Oprava v ceskem servisu je tusim pres 3.000Kc a to by
jeste nebylo nejhorsi, nejhorsi je ze jste bez blesku treba 2 mesice.

To, ze je Cina nauci je take pravda - myslim ze ten displej uz zacali
vyrabet.

Kdyz jsem jeste fotil na Sony tak ti to vyresili uplne nejlepe - ty maji
jedno servisni stredisko v Madarsku a s cimkoliv co se po...e to tam
poslou. Minolta mela alespon solidni servis v Prostejove a byli ochotny
se domluvit.

--
S pozdravem
Radek Vicek