Problem s ND

gatilo gatilo@centrum.cz
Čtvrtek Březen 25 18:51:56 CET 2010

 25.3.2010, 18:47:08

Pokud si koupite nejaky plynovi spotrebic, treba sporak, mate v
zarucnich podminkach uvedeno, ze pripojeni spotrebice musi provest
odborna firma, jinak ztracite zaruku. IMHO v principu, nic nebrani
tomu, uplatnit podobnou podminku i na nahradni dily.
Neochota prodavat nahradni dily, vyplyva predevsim ze snahy servisu
chranit si svuj job. Neni to nic noveho, jeste pred 100 lety u nas
existovali cechy a vedli se mezi nimi lite spory, jake cinnosti muze
prislusnik toho ci onoho cehu vykonavat a jake ne.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz