Problem s ND

karel.minarcik karel.minarcik@seznam.cz
Čtvrtek Březen 25 16:33:57 CET 2010

Bohuzel jsou vyrobky, kde clovek na vyber nema - musi koupit to co je na trhu bez ohledu na
dostupnost ND, krome toho podminky prodeje ND se behem 2r zaruky muzou zmenit.
Je mozne, ze jednou nastane den, kdy po me v autokelly ke kupovanym steracum budou chtit opravneni k servisu aut, v
elektru zas certifikat zpusobilosti vymenit zarivku... Samozrejme certifikat bude stat majlant a platnost
bude mit co nejmensi. Uvazuji, zda bych vubec v takovem svete mel zajem existovat, asi bych emigroval do jine rozvojove zeme nez je cesko.
K.M.