Problem s ND

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Čtvrtek Březen 25 15:31:50 CET 2010

Ježíš, to je zase štěpná diskuse :-D

Je svatým právem výrobce rozhodnout se, zda a komu bude prodávat náhradní díly na své výrobky. Je svatým právem servisu rozhodnout
se, zda a komu bude prodávat ND na výrobky, které servisuje. Je svatým právem prodejce rozhodnout se, zda a komu bude prodávat ND na
výrobky, které dodává.
A je svatým právem zákazníka zvážit, jestli výrobek za daných podmínek koupí.

JF