Problem s ND

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Čtvrtek Březen 25 15:24:06 CET 2010

Jinymi slovy - je s podivem, ze vubec existuje neco jako GM, GES nebo TME,
kdyz prodavaji naprosto nereklamovatelny a vlastne nerentabilni sortiment.

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: "Kručinský Ladislav" <ladislav.krucinsky@linde-mh.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, March 25, 2010 3:12 PM
Subject: RE: Problem s ND

Vždyť ano - pokud prodejce na sebe vezme to riziko a díl prodá tak holt nemá
moc šancí obzvláště u elektronických záležitostí dokázat že zákazník něco
zvoral a reklamuje neoprávněně. A pokud je to rozumný prodejce, tak ví že
než ztratit zákazníka tak raději ztratím peníze za ten díl. Ale nemyslím si,
že je nutno zavrhovat prodejce, kteří nechtějí prodávat díly, protože ví, že
jejich instalace není jako vložit do přístroje nové baterky.

L. Kručinský