Knihovna pro PDF (datasheety, clanky, dokumentace atd.)

Matus Straka mstraka_hw@straka.homelinux.net
Středa Březen 24 17:53:46 CET 2010

Ako ciastocne riesenia:

1)
Vraj iTunes dokazu pracovat s PDF (minimalne moje iTunes na Win su ochotne
PDF akceptovat, a zvysok sa asi da nalinkovat cez odkazy a popisy a tvorbu
vlastnych "albumov").
http://esciencenews.com/articles/2008/07/18/itunes.allows.radiologists.save.
sort.and.search.personal.learning.files

2)
Potom existuju "Papers" pre jablkovy operacny system
http://mekentosj.com/papers/
(pouzivam Windows, takze nemam priamu skusenost).

3)
Autori JabRef
http://jabref.sourceforge.net/
tvrdia, ze je to podobne ako Papers, ale mne sa teda JabRef nepodarilo
uspokojivo rozchodit.

Hadam ale, ze 2) a 3) je skor na vedecke, ako inzinierske ucely.

Mt