Max. napeti na keramickem SMD C?

Pavel KREJCI krepa76@gmail.com
Středa Březen 24 17:48:01 CET 2010

Pokud je neco Max. Operating tak je to maximum pri kterem to bude
pracovat 20 let. Pokud v datasheetu neni uvedena jiny udaj o
spolehlivosti.
Pokud je neco AMR (Absloute Maximum Rating) tak se predpoklada, ze to
soucastka sice prezije kratkodobe, ale provoz pri takovych podminkach
nezarucuje spolehlivost garantovanou pro provoz pri Max. Operating.

Takze jmenovite neni AMR.

PK