Knihovna pro PDF (datasheety, clanky, dokumentace atd.)

Petr Toąovský PetrTosHW@PTmodel.cz
Středa Březen 24 17:13:06 CET 2010

Tento a dalsi vyhledavaci programy umeji podle mne skutecne jen
vyhledavat. Ale ja si potrebuji v dokumentech udelat poradek, uvedu priklad.
Zacnu delat na projektu. Kouknu do svoji knihovny PDF kde mam vse razene
podle zamereni do adresaru, mam v tom poradek, vse sedi. Najdu 3 PDF s
relevantni informaci, ale kazde jen od nejake stranky po nejakou
stranku. Zalozim si v hledanem progamu slozku s nazvem aktualniho
projektu. Vezmu Drag&drop prvni PDF, polozim ho na slozku noveho
projektu v hledanem programu, ten si k tomuto PDF udela link a nabidne
mi okno kde si budu moct napsat ze to co je relevantni je od stranku 14
po stranku 32, co mam ohledne toho jeste dohledat apod. Uplne idealni by
bylo kdyby se tam zobrazila i prvni stranka (kvuli vizualni orientaci) a
kdybych po kliknuti na takto vytvoreny zaznam dostal otevrene PDF na
prvni "zalozene" strance (tedy podle prikladu na cisle 14), ale to bych
asi uz zkolaboval stestim.
Soucasne by se takto pridane PDF zaneslo do jakesi vyhledavaci databaze
a zaidexovalo pro nejake obecne vyhledavani. Postupne bych tak do tohoto
indexu dostal vsechny knihy a clanky co za neco stoji a mel u nich svoje
poznamky co kde najdu. Pripadne by se dalo vyhledavat i podle kategorii
ktere bych si sam vytvarel v podobe klicovych slov ke kazdemu PDF.
Skutecne jsem jediny kdo by neco takoveho pouzival? Nastesti mam docela
dobrou pamet, takze mi to az tolik nekomplikuje praci, ale rad bych ji
pouzival na jine veci a tu praci bych tim zefektivnil.

Tosa