Elmg. ventil DC 24V na AC 230V

Radek Sztwiorok sztrad@gmail.com
Středa Březen 24 15:39:42 CET 2010

Neni lepsi koupit civku urcenou na 230V?
Pokud napisete jaky ventil to je treba neco doma najdu. Nejake civky se mi v
supliku vali.
----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Wednesday, March 24, 2010 3:11 PM
Subject: Elmg. ventil DC 24V na AC 230V

Zdravim,

potreboval bych ovladat elmg. pneuventil urceny na DC 24V (priznam se ze
nevim jestli mu neni jedno i AC) s prikonem 5W. Jelikoz by mel chodit s
osvetlenim ovladanym beznymi spinacimi hodinami na 230V, tak bych se rad
vyhnul traficku 230V/24V.

Je mozne ho pripojit na 230V treba pres kondenzator a usmernovaci
mustek? Je mi jasne, ze to neni koser ohledne izolacnich pomeru, ale je
to prumyslovej ventil a pripojka je stejna jako u typu na 230V. Trafo je
stale ve hre.

--
Radek Vicek