Max. napeti na keramickem SMD C?

Lukáš Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Středa Březen 24 13:35:07 CET 2010

> Tak z jakeho duvodu udavaji jen polovinu skutecneho prurazneho napeti? To mi
> v dnesni dobe setreni a nadsazovani skutecjnych parametru nejak zapacha...
> Nebo je to jen tak, ze vetsina statisticky vyznamneho vzorku snese i
> dvojnasobek, ale nektere kusy z rady se odporouci driv? Jinymi slovy - asi
> to bude fungovat, ale neda se na to spolehnout?

Přiznám se, že jsem to taky příliš nepochopil, nicméně řekl bych že ten
dvojnásobek by měly dlouhodobě zvládnout všechny, přičemž Vámi zmíněná
většina statisticky významného vzorku by mohla/měla zvládnout ještě více.

Cituji příslušný odstavec:

"In contrast to tantalums, the rated voltage of MLCCs is
far less than their breakdown voltage and is usually
determined by the performance in dry endurance tests.
A point worth noting here is that in order to comply
with EIA and EIAJ standards, MLCCs are required to
undergo long-term reliability testing at twice their rated
voltage."

Lukáš Grepl