Max. napeti na keramickem SMD C?

Tomáš Hamouz hamouz@alsoft.cz
Středa Březen 24 12:33:07 CET 2010

No, a kde je řečeno že od jiného výrobce/u jiné šarže to nebude jinak?

Asi záleží na tom, co se stane když se daný kondenzátor prorazí.
Pokud zařízení jen přestane fungovat a opraví výměnou toho
kondenzátoru, tak si to pro domácí konstrukci můžu dovolit.
Pokud s sebou vezme do nebe výkonové prvky či nějaký dražší/špatně
sehnatelný  brouk, tak si raději připlatím za 40V verzi.

Tomáš