jazyckove rele

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pondělí Březen 22 18:33:14 CET 2010

zdravim,
potrebujem vyrobit nieco ako vysokonapatovy potenciometer a
najschodnejsia cesta bude zrejme nieco so spinanymi odbockami. Hladam
preto nejake jazyckove rele, staci jeden spinaci kontakt, nieco co
vydrzi vyssie napatie ako 250V na otvorenom kontakte, elektricka pevnost
medzi cievkou a kontaktami min. 2.5kV aby nebolo treba viac ako 20
sekcii :-) Mozno SMD by bolo lepsie ako klasicke, kedze potrebujem
radovo 1000ks cena je tiez dolezita. Nieco som uz nasiel, ale keby mal
niekto dobry tip rad by som mal moznost si vybrat.
b.