OT: opet Excel ...

stanfred 7009@seznam.cz
Pondělí Březen 22 14:11:04 CET 2010

Zdravim,

nejdriv seradit polozky pod sebe (aby nebyly "na preskacku")

Potom Data/souhrny - u kazde zmeny ve sloupci <polozka;typ;nazev
soucastky...> pouzit funkci soucet, pridat souhrn do sloupce
<ks;kusů;jednotek...>

Mam verzi 97, ale mohlo by to být jinde obdobné.

Stanislav Svoboda

On Mon, Mar 22, 2010 at 01:30:03PM +0100, DeeJay wrote:
> Zdravim zucastnene
>

> mam prave na praci zpracovat rozpocet na kusovnik, který je stvoren tak
> geniálne, ze u kazde polozky není celkovy počet, ale stejna polozka je v
> tabulce uvedena Xkrat s poctem 1 ks a to ještě v nekolika souborech.
>
> Potřeboval bych nejakou funkci která projede soubor a rekne polozka
> "acidurka" je tam 50x
>
> kusovnik je ve sloupcich A až E - počet kusu, nazev,typ,obj. číslo,
> vyrobce
> .
>
> Zkousel jsem na to naroubovat nejake funkce podle helpu,ale nedari se mi L

> [...]

<NOFLAME> Je nejaka OPRAVDU LEPSI alternativa?</NOFLAME>
Jabber: butrus@jabbim.cz
SIP: butrus@ekiga.net