opet Excel ...

Pavel Kutina hw@prelude.cz
Pondělí Březen 22 13:35:49 CET 2010

Jestli by nebyl lepsi intranet a vyexportovat to do SQL... No nic,
profesionalni deformace :)

Pavel Kutina

----- Original Message -----
From: DeeJay
To: 'HW-news'
Sent: Monday, March 22, 2010 1:30 PM
Subject: OT: opet Excel ...

Zdravim zucastnene

mam prave na praci zpracovat rozpocet na kusovnik, který je stvoren tak
geniálne, ze u kazde polozky není celkovy počet, ale stejna polozka je v
tabulce uvedena Xkrat s poctem 1 ks a to ještě v nekolika souborech.
Potřeboval bych nejakou funkci která projede soubor a rekne polozka
"acidurka" je tam 50x
kusovnik je ve sloupcich A až E - počet kusu, nazev,typ,obj. číslo,
vyrobce .
Zkousel jsem na to naroubovat nejake funkce podle helpu,ale nedari se mi L

diky za nakopnuti

DJ