OT Motorky a Li-ionky - zaver

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pondělí Březen 22 11:09:34 CET 2010

Vzhledem k použití bílých LED hrozí podvybití až za značně dlouhou dobu,
pokud vůbec. Obzvlášť pak v původně plánované kombinaci s baterií 700 mAh.

Otázka je, jak to dopadne se 100 mAh, budu to muset zkusit. Jak jsem právě
zjistil, tak baterie za 12 Kč sice nebyly překlep, ale jednalo se o výprodej,
který již zkončil.

PH