Notebook s dobrym pomerem cena/vykon

Jan Smrz jan.smrz@email.cz
Pondělí Březen 22 10:21:12 CET 2010

Pavel Kadečka wrote:
> HP 6730b mám na stole a vadí mi na něm spousta věcí:
>

> 2) Ovládání hlasitosti, vypínání wifi apod. je takovou pěknou
> dotykovou lištou, která ale funguje dost nahodile, tj. někdy jo, někdy
> ne - ale tu hlasitost tím nenastavím nikdy. Možná je to kalibrovaný na
> jiný prsty. Proč nepoužili klasický tlačítka?

Mam 1 rok HP6530b, s tou nestastnou listou zcela souhlasim. navic u meho
notebooku (14.1" verze) je diky ni klavesnice posunuta blize k okraji
notebooku a tak si nemohu poradne oprit zapesti, protoze ho mam primo na
relative vyrazne hrane notebooku. Zena ma ale mensi ruce a ta uz si
nestezuje.
Klavesnice se pri mackani klaves v hornim pravem rohu zretelne prohyba.
Krome uvedenych veci ale jinak slouzi zatim spolehlive.

J.S.