Notebook s dobrym pomerem cena/vykon

APA navrhpcb@gmail.com
Pondělí Březen 22 02:48:32 CET 2010

Inu krize!

U HP mi u business ntb taky po asi 2 mesich kleknul zdroj.

Od FSC zdroj kleknul jeden ze 4 po asi 5 letech u low end rady.

Maji business notebooky hdmi a 1920x1080 rozliseni schopene poslat ven a
schopnost plynule prehravat takove video? A ATI na notebooku, nehreje se to?
Chci hlavne tichy notebook.