tichy 2,5" HDD okolo 640GB SATA

APA navrhpcb@gmail.com
Pondělí Březen 22 02:37:40 CET 2010

A IPbox podporuje nekonecnou smycku timeshiftu, vazne?
To predpoklada, ze mate jen jediny kanal, anebo vas box umi take nahravat 10
kanalu soucasne? :-D

Pochopitelne, na kvalitnim boxu HDD nebezi, pokud to neni potreba, Epg a
flash roms muze jet z CF, USB nebo jine pameti...

Box, ktery umi tu smycku do RAM a v pripade potreby zpetne hodit na disk,
neexistuje, to snad jedine ubastlene PCcko, jeje to by ale bylo pomale,
urcite ne 1s prepinani HD kanalu = science fiction.