Notebook s dobrym pomerem cena/vykon

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Neděle Březen 21 23:04:30 CET 2010

HP bych si dnes opravdu dobře rozmyslel. Generaci od generace jsou ty
notebooky horší a horší. Pět let starý HP byl na vysoké úrovni (podle mě
vůbec nejlepší HP), dneska je to nic moc.
U nás na firmě se za poslední zhruba čtyři roky nakoupilo asi 50 notebooků
HP, různých generací a řad. Poměr reklamovaných nc6320 a novějších (6730b,
6910p,...) je tak 1:10 a novější prostě lepší nejsou.
Sám mám nc8430 a ještě jeden náhradní, až se tento rozsype, abych ještě pár
let nemusel řešit nový notebook. Pokud Lenovo nabídne modely s normálním
rozložením Ctrl a Fn, půjdu do něj.