[OT] Svarecka plastovych trubek

Stanislav Šmejkal smejkal@smejkal.com
Neděle Březen 21 22:09:13 CET 2010

Osobně bych šel do nějaké svářečky "s pevnými nástavci" - prostě svářečka s
trnem, na který se připevní šroubkem nástavec a svařuje se. Oproti těm
inzerovaným plošným je výhoda v možné práci ve stísněných podnímkách. Dál je
lepší, když trubku a tvarovku nahřívá kus pevného kovu, nic se nehýbe a
neprotáčí. Táta je instalatér, občas jsem mu pomáhal a dvoudílné nástavce mi
nikdy neseděly. Nikdy jsem u něj neviděl plošnou svářečku z obrázku, asi pro to
měl nějaký důvod, můžu se optat.

Standa