Synchronni buck stepdown LM5116 - zkusenosti?

Neděle Březen 21 14:46:16 CET 2010

Ta větší cívka na dvou kroužkách je pracovní (cca 4uH/100A, 18uH při malém
proudu) a ta druhá je výstupní filtr. Z lanka CYA25 jsem musel sundat
izolaci a nahradit jí smrštivou bužírkou, s původní izolací by se vodič tak
moc neohnul.
Lisování je v pohodě, používáme to už spoustu let u všech našich zařízení (v
provozu tisíce spojů, některé přes 10 let) a bez problémů.

Jinak nepohoršujte se nad provedením - šroub těsně na konci pásoviny. Ty
měděné pásky jak vyšly tak vyšly, použil jsem zbytky co jsem našel hotové.
Je to opravdu jen pro ověření funkce.

Anděl

----- Original Message -----
From: <zoodiskus@vol.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, March 21, 2010 1:29 PM
Subject: Re: Synchronni buck stepdown LM5116 - zkusenosti?

Pekne, na obrazku vidim dve civky, to tam mate LLC nebo LC hlavni a pak
dalsi LC filtr?
Ocka mate lisovane, nehreje to na prechodaku v ocku?

WS

>:-)) pochopitelně pokud dělám měnič na 100A, nemohu to dělat na
>bastl desce.
>Je na to potřeba prokovená deska s mědí 70um (nebo víc), přiletovat
tam pásovinu, kondy velikosti 1812 se musí pájet jedině přetavením.
Na tohle je už potřeba něco o tom vědět a i tak se dá předpokládat
že první prototyp (byť funguje) se nakonec stejně použije třeba
na řezání polystyrénu tlustým drátem - nebo na podobnou ptákovinu.
Odzkouší se co je potřeba změnit - ne jen v řízení, ale třeba
v rozměrech připojovacích bodů. Holt každá sranda něco stojí
a vývoj se dělá proto, že se později zaplatí a něco to i vydělá.
http://vaelektronik.cz/fotky/menic1.jpg
http://vaelektronik.cz/fotky/menic2.jpg
http://vaelektronik.cz/fotky/menic3.jpg
http://vaelektronik.cz/fotky/menic4.jpg
4M7/50V v 1812 jsem kupoval v ECOMu, snad asi po 8 Kč (minimálně 100
ks).
K té tlumivce - ztáhněte si Inductor design
http://micrometals.com/software_index.html.
Žlutá/bílá je materiál 26, je asi nejběžnější.

Anděl