Notebook s dobrym pomerem cena/vykon

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Neděle Březen 21 13:56:04 CET 2010

Na konci tohoto rozpětí začínají business class notebooky, což přestávají
být hračky a dá se s tím dělat (navíc to má nebo se dá dokoupit pořádná
záruka - 3yNBD onsite a podobně). Asi bych volil něco od Lenova, HP teď nic
pořádnýho nenabízí, Dell Latitude je taky nic moc. U Lenova se mně nelíbí
akorát prohození Ctrl a Fn, ale člověk, který pořád nestřídá notebooky, si
na to velice rychle zvykne a nemá s tím problém.
Případně volit cokoliv, co se bude líbit z opačné strany rozpětí a počítat s
tím, že za 2-3 roky se to prostě rozpadne, zahodí a koupí nový...