Synchronni buck stepdown LM5116 - zkusenosti?

Jiri Polasek jurp@volny.cz
Neděle Březen 21 12:11:41 CET 2010

Souhlas, lepsi je pouzit hmotu X7R, ale tu bezne nemivaji skladem, narozdil
od zminovane Y5V. A na ty me pokusy to tehdy stacilo. Konstrukce
se stejne odsunula terminove na neurcito (v prekladu nikdy).
Jinak momentalne byt meli skladem X7R v pouzdru 1812 okolo 9,-/ks
Nejaka srovnani jsou napr. zde: http://www.low-esr.com/esrfreqperfcurves.asp
JURP