Re: OT: Mimořádné akumulátory

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Sobota Březen 20 23:07:42 CET 2010

Tak to mate stesti, ja jsem si s tema baterkami uzil svoje. Ne vsechny byly tak dobre.

Co si myslite o techte automatech? Hromada CMOS obvodu, pasivnich soucastek.
Dneska by to slo udelat asi jednoduseji - procesory se spoustou pameti, hromadou vyvodu a hlavne prakticky nulovou spotrebou.

Michal Gregpr