Krokový motor

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Březen 20 20:15:06 CET 2010

Bylo by dobre napsat co od toho ukrokovani ocekavate - tedy proc jej
chcete pouzit.

Jinak vetsina motoru (tech lepsich) ma zarucene parametry tak maximalne
do 1/4 vse co je niz je ve hvezdach - pokud vam tedy jde o vystaveni
polohy. Rozhodne necekejte ze bod z ukazovatka se bude posouvat na zdi
stale o stejny kus na jeden krok - pri nastavenem ukrokovani 1/8.

--
S pozdravem
Radek Vicek