student (elektronika, FPGA)

petop petop@stonline.sk
Sobota Březen 20 19:17:57 CET 2010

Zdravím,

Daniel Valuch wrote:

> Netreba moc tlacit na pilu, ked si citam zivotopisy ktore uz mam k
> dispozicii tak zo 100 ludi som si zatial nevybral ziadneho. Studenti
> nejak v tom dokumente prikladaju vacsi doraz na to ake maju zaujmy
> (sport, hudba, socialny zivot...) a ze ovladaju microsoft office, ale
> minimalne u 3/4 z nich som sa nedocital ci vobec robia nejaku
> elektroniku (hlasili sa na staz v odbore elektronicke inzinierstvo).
Vidím, že je to všeobecný nešvár už aj pri VŠ vzdelaných (?), taktiež
som robil konkurz na elektronika s praxou, a dočítal som sa rôzne
informácie o športovaní, kulturistike, volejbalu, hraní na diskotéke,
 ale o elektronických projektoch alebo aspoň ,, koníček  - elektronika"
som nezavadil. Nie to ešte nejaký prehľad projektov na ktorých dotičný
pracoval. Pravdepodobne, obkukajú
životopis na sekretárku, urobia copy-paste a pošlu to do firmy....to je
beznadejné ?...

Peťop